کاربران از طریق قابلیت جدید اینستاگرام میتوانند استیکرهای مبتنی بر عکس یا ویدیوهای شخصی تهیه کنند. اینستاگرام قابلیت جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه کرده است که به کاربران اجازه میدهد تا از طریق آن بتوانند استیکرهایی با ریلز و استوریهای شخصی تولید کنند. این قابلیت از مدل هوش مصنوعی Segment Anything استفاده میکند و […]
کاربران از طریق قابلیت جدید اینستاگرام میتوانند استیکرهای مبتنی بر عکس یا ویدیوهای شخصی تهیه کنند.
اینستاگرام قابلیت جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه کرده است که به کاربران اجازه میدهد تا از طریق آن بتوانند استیکرهایی با ریلز و استوریهای شخصی تولید کنند. این قابلیت از مدل هوش مصنوعی Segment Anything استفاده میکند و با کمک آن میتوان با استفاده از عکس یا ویدیوهای واجد شرایط استیکر ایجاد کرد.
ظبق گزارش منتشر شده توسط تک کرانچ این مدل هوش مصنوعی به کاربران اجازه میدهد تا با کمک یک کلیک اشیای موجود در تصویر را برش داده و با گزینه جدید استیکرها را در کادر جستجو انتخاب کنند.
ابزار هوش مصنوعی Emu ماه گذشته توسط متا برای ساخت استیکر در برنامههای چت رونمایی شده بود. البته این ابزار کارکرد متفاوتی داشته و کاربران با استفاده از دستور متنی میتوانند استیکر تولید کنند. در حالی که در ویژگی جدید باید از عکس و ویدیو استفاده کرد.
در حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی برای برخی کاربران ارائه شده و زمان دقیق عرضه عمومی آن مشخص نیست. ویژگی دیگر متا برای کاربران اینستاگرام، قابلیت جدید آندو و ریدو برای ریلزها است که با استفاده از آن میتوان گسترش و چرخش کلیپها را به آسانی انجام داده و با دسترسی به هاب جدید به ساخت میم پرداخت. فیلترهای جدید عکس در اینستاگرام که خبر آن توسط پست وبلاگی این شبکه اجتماعی منتشر شده است به کاربران اجازه میدهد تا از فیلترهای دارای رنگهای ظریف و سبکهای گویاتر استفاده کنند.
منبع:تکنا