پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
کد خبر: 10131 |
تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ | ارسال توسط :
240 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

در این مقاله قصد داریم به جعبه کشویی و کابردهای آن بپردازیم و توضیحات کاملی درباره این محصول پراستفاده به شما ارائه دهیم. یکی از برندهای تولید جعبه های کشویی ، قناد پلاست هست که در بازار به دلیل محبوبیت آن به جعبه های قناد پلاست نیز شهرت یافته است. هر باکس کشویی پلاستیکی که […]

در این مقاله قصد داریم به جعبه کشویی و کابردهای آن بپردازیم و توضیحات کاملی درباره این محصول پراستفاده به شما ارائه دهیم.

یکی از برندهای تولید جعبه های کشویی ، قناد پلاست هست که در بازار به دلیل محبوبیت آن به جعبه های قناد پلاست نیز شهرت یافته است.

هر باکس کشویی پلاستیکی که توسط فروشگاه ایلیاالکترونیک فروخته می شود، برای استفاده کامل در محیط های کاری و منازل خانگی که افراد نیازمند وسیله ای هستند که بتوانند مجموعه ای از ابزارها و وسایلی که حجم کمی دارند را به صورت مرتب و منظم از آنها نگهداری کنند ، طراحی و آزمایش شده است. این جعبه ها بسته به مدل در اندازه های متفاوتی هستند و از قدرت نگداری بالایی برخورددار هستند. باکس های مذکور موجود با شیارهایی برای تسهیل انباشتن و دسته‌هایی مشخص می‌شوند که گرفتن و استفاده را آسان‌تر می‌کنند.

جعبه کشویی قناد پلاست
جعبه کشویی قناد پلاست

نسخه های مختلف جعبه های پلاستیکی قناد پلاست را می توان به طور خاص در محیط های خاصی برای بهینه سازی مدیریت انبار و بهبود کارایی کار استفاده کرد. جعبه های پلاستیکی قابل روی هم قرار دادن هستند و به صرفه جویی در فضا در شرکت کمک می کند و در اندازه های سازگار با محیط تولید شده اند. جعبه ها و ظروف ذخیره سازی انواع دیگری از جعبه های ذخیره سازی پلاستیکی روی هم هستند که برای نگهداری پیچ ها و اجزای کوچک ایده آل هستند. آنها می توانند چهار طرف بسته یا یک دهانه قیف دار داشته باشند، یا می توانند در واحدهای کشو ساخته شده از پلاستیک شفاف با بازشوی نوک شونده مرتب شوند.

تمامی ظروف ذخیره سازی پلاستیکی ارائه شده توسط ایلیا الکترونیک با مواد مرغوب ساخته شده اند و استحکام لازم در شرایط پرفشار و سنگینی را دارند.

 

منبع خبر ( ) است و پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10131 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09379341003  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید